Webmaster Linda

Jari Litmanen
Gepost door : Webmaster Linda met ip: 62.58.40*
Op: 20/04/2006 14:39
Hi Jari-fans,
Op dit forum is het voortaan mogelijk om alle nieuwtjes uit te wisselen over Jari.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Webmaster Linda met ip: 213.73.230.*
Op: 08/05/2006 14:18
Helaas wil dit forum niet echt lukken.
Nog tips?

Gepost door: Jorg met ip: 84.27.139.*
Op: 05/07/2006 18:38
Hey linda!

Egt n vette site. Ik ben ook een enorme fan van jari. Toevallig sprak ik vorige week in Duitsland een meneer uit finland. We hebben ong. een uur zitten praten, en hij gaf zijn email adres, en ik de mijne. Nu heeft ie plots een shirt van het finse elftal met litmanen achterop opgestuurd.. haha ik heb niet eens betaald. Egt een goede man. Ik heb hem al gevraagd of hij dan misschien een shirt van nederland ofzo wil hebben.

Ik hoop dat er voldoende bezoekers hier komen. Spreek je misschien nog!

Groetjes Jorg

Gepost door: Zando.hyves.nl met ip: 84.24.228*
Op: 08/07/2006 18:24
Mja, je website moet gewoon meer bekendheid krijgen Linda. Ik zou ook nooit spontaan op het adres van je website komen. Moet misschien iets met zoekmachines doen? Het plaatsen van de site op de Litmanen hyves was al een begin.

Gepost door: Maria met ip: 212.187.14.*
Op: 01/08/2006 21:50
hoi
ik ben ook een groot Jari Litmanen fan, en ik vind het een toffe site, tis jammer dat het niet echt loopt,
groetjes maria

Gepost door: Hellen met ip: 84.29.236.*
Op: 05/09/2006 19:49
Iedereen afgelopen zondag de samenvatting van Polen-Finland gezien?
Jari speelde weer mee én scoorde twee keer
WEDEROM GEWELDIG!

Trouwens:
http://groups.google.com/group/Jari-Litmanen
hier is een tijdje geleden ook een nieuw forum gestart daar litmanen.com alweer niet te bereiken is. Helaas is het daar ook te rustig

Gepost door: Webmaster Linda met ip: 86.87.247*
Op: 14/10/2006 20:18
Hardstikke leuk dat er toch nog mensen zijn die het forum proberen te laten lukken!! Wie weet wordt het nog wat. Iedereen al het filmpje gezien van Jari gemaakt door Ajaxlive??
Het is toch om van te genieten!!!!
Groetjes Linda


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |